Huurders informatie

Wil je een storing melden?

Bel tijdens kantoortijden naar: 038 202 4 202 keuze menu 1
Is het een dringende storing die niet kan wachten kies dan optie 3 in het menu.

Wil je een huurovereenkomst opzeggen?

Stuur ons een schriftelijke opzegging per post en per mail. De opzegging is definitief als je een bevestiging heeft ontvangen van je opzegging. We nemen daarnaast contact je op voor een check-out.

Wilt u een betalingsregeling over heeft u andere administratie vragen?

Bel tijdens kantoortijden naar 038 202 4 202 keuze 2 in het menu.

Wanneer krijg ik mijn borgsom terug?

50% van de borgsom ontvang je binnen 10 werkdagen nadat je de woning aan ons hebt opgeleverd in originele staat. Tijdens de inspectie controleren we dit samen en nemen we de meterstanden op. Als je je bij de gemeente hebt laten uitschrijven uit onze woningen en je bewijs daarvan hebt aangeleverd zorgen wij dat de overige 50% van de borgsom binnen 10 werkdagen naar je wordt overgemaakt.

Mag ik wijzigingen aan de woning aanbrengen?

De woning dient door jou weer in de oorspronkelijke staat te worden opgeleverd. Voor alle ingrijpende wijzigingen die door jou niet omkeerbaar zijn heb je schriftelijke goedkeuring nodig.